Seks orang asli

Aku tidak tahu orang jenis mana yang mencari keyword sebegini. Mungkin beliau sendiri adalah orang asli atau beliau pernah melihat seks orang asli. Mungkin ini adalah rentetan berita yang keluar Metro itu hari iaitu berita tentang Gro Orang Asli. Apa yang pelik tentang orang asli aku tak faham. Adakah beliau membayangkan gadis orang asli akan […]

Read More Seks orang asli

Perlakuan keji?

Orang kata berblog itu demi redha Allah. Aku kata berblog itu untuk mencari duit. Bukan aku tak cukup duit tapi kalau semudah berblog pun boleh dapat duit apa salahnya aku buat kan? 😀 Berblog demi redha Allah, memang aku tak layak. Dengan entri2 yang berbaur seks dan kelucahan melampau, awal2 lagi sudah fail! Haha. Namun […]

Read More Perlakuan keji?

Pak Lah babi 1

Beliau bukan babi. Beliau manusia. Cuma mungkin perangai beliau sedikit macam babi. Diulangi – Pak Lah babi bukan lah babi. Beliau itu manusia. Bersambung..

Read More Pak Lah babi 1

Gambar konek

Keghairahan pelawat untuk melihat gambar konek aku hadiahkan dengan entri ini. Semoga sampai bebila pun beliau atau sesiapa sahaja tidak akan menjumpai gambar konek yang sebenar. Korang mungkin tidak setuju dengan cara aku tapi aku tahu apa yang sebenar2nya yang aku buat. Mari, kita tatapi gambar2 konek yang dibawakan oleh aku, Pembebel. Ini yang sebetulnya […]

Read More Gambar konek

3gp Melayu

Dulu, tidak ada istilah 3gp di kalangan orang kita. Semenjak evolusi telefon mudah alih yang memasukkan teknologi kamera ke dalamnya, orang kita mula mengenal apa itu 3gp. Untuk penerangan ringkas, suka aku memberitahu bahawa 3gp adalahs sebenarnya file extension kepada sejenis fail. Jika mp3, lagu yang berformat mp3 akan bertulis seperti berikut: Pembebel berlari gagah […]

Read More 3gp Melayu

Cina babi

Pertama sekali, jangan salah sangka dengan tajuk yang ditulis. Aku hanya ingin menasihat sesiapa sahaja yang men’cina babi kan orang Cina. Aku juga benci Cina serta aku juga benci Melayu dan India tapi bukan semua. Biasa la. Cina sama Cina pun benci kan? Benci kawan. Benci mak bapak, cikgu, mak cik kantin, tukang sapu, dll. […]

Read More Cina babi

Skandal artis: Adakah kita prihatin?

Skandal artis – tajuk best bila berborak dan mengutuk ramai2. Nak pulak artis yang dikutuk itu adalah artis terlebih gedik (untuk perempuan) dan artis teramat poyo (untuk lelaki). Tidak cukup dengan skandal Ashraf Sinclair dan Deanna Yusuff bercium bocor menerusi internet, kita disajikan banyak lagi skandal – yang sekarang dan yang akan datang. Skandal Cham […]

Read More Skandal artis: Adakah kita prihatin?