Pembebel Kembali!

pembebel kembali

Lama gila weh tak berblog. Last entri tahun 2012 hoi! Mula berblog dulu tahun 2008. Kalau aku istiqomah berblog dari dulu, mungkin sekarang aku dah femes kan? Atau, mungkin juga aku masih dalam lokap skang ni sebab banyak buat entri rasis. Kah3. Percaturan Yang Maha Esa itu Maha Elok dan Maha Tersusun. Dia memberi aku peluang untuk membetulkan keadaan. Aku dalam rangka menukar atau pixelate semua gambar2 yang agak lucah dan tak sesuai dengan mata manusia bergelar seorang Muslim.

Pembebel jadi baik? Sakit otak ke?

Memang aku baik pun dari dulu cuma mulut aku agak celaka bila berkata2. Hahah! Zaman jahil dulu kita tidak berfikir tentang prinsip compounding. Dalam kes ini, dosa pun boleh membiak tau.

Katakan seseorang tengok gambar seksi yang aku post dan terangsang sayugia merogol mak cik tukang sapu yang sedang berehat kat tepi longkang. Gambar yang aku post tu menjadi pencetus kepada ketidakwarasan nafsu perogol. Aku pun ikut sama tanggung dosa woi!

Begitu juga dengan keyword yang aku mainkan. Keyword ‘kotey’, ‘konek’ dan beberapa lagi keyword lucah lain yang tak sanggup orang beriman tulis itu juga mampu menaikkan nafsu dan membina perasaan ghairah. Ye la. Memang wujud manusia jenis ghairah tak bertempat. Deal with it. Kalau tak, takkan la wujud kes rogol warga emas dan bayi kan. Get ready for it. Kalau tak nak heret dosa kering macam ni masuk ke kubur, baik hati2. Itu sebab Rasulullah SAW cakap ramai orang masuk neraka kerna lidah kan?

Sempena kembalinya aku berblog, aku nak ucapkan Selamat Hari Raya, Maaf Zahir & Batin kepada semua pembaca. Bising la ko!

Pembebel
Raya hari ke 5, 2017

Leave a Reply

