Gambar Mak Nyah

Aku tak faham kenapa ada orang menulis keyword ini – gambar mak nyah. Kemungkinan yang mencari pula entah siapa. Mungkin lelaki straigth atau mak nyah sendiri. Lelaki tu cari buat apa? Nak buat stok stim? Lalu ke? Tu pun kalau jumpa gambar mak nyah yang lawa. Lawa pun, kalau dah tahu lelaki – eii! Memikirkan je pun dah meremang bulu betis aku ni. Haha. Tapi, mak nyah cari gambar mak nyah buat apa? Nak buat idola? Nak tiru tang mana nak besarkan atau gelembungkan? Nak tiru stail pakaian? Nak tengok hasil pembedahan dari tidak ori kepada hampir ori? Atau, mungkin juga nak buat stok stim?! Adeh. Aku tak paham. Mintak2 la tiada perempuan yang giur untuk mencari gambar mak nyah di internet ni. Kalau ada, mesti dua kali bala.😀

Berapa? RM50?

Bila dah snap – Auw! Kantoi I..

Bila sudah tahu gambar diambil. Auw! Nyampah!😀

Bila sudah tidak laku, adegan2 menarik untuk menarik perhatian digunakan termasuk menyelak kain hingga menampakkan paha dan betis jantan yang sudah elok dicukur. Ahaha.

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: