Pondan, Bapuk, Nyah, Mak Nyah

gambar-pondan

*gambar diambil dari nikshikin.com

Pondan, Bapuk, Nyah, Mak Nyah – semua membawa maksud sama. Mereka adalah lelaki lembut. Boleh saja digelar sotong. Mereka mengatakan bahawa mereka mempunyai jiwa perempuan yang terperangkap di dalam tubuh lelaki. Betul atau tidak aku tidak pasti. Yang pasti, mereka mempunyai janggut dan misai sama seperti aku. Haha. ‘Benda’ kat bawah juga sama tapi mungkin sudah lama tidak ‘dieksploitasi’ kecuali untuk kegunaan waktu2 suntuk sahaja a.k.a kencing. :D Atau mungkin sudah mengecil kerana mereka memakan hormon dan g-string ketat2 yang ‘menekan’ ‘benda’ itu. Aku pasti sangat apakah ‘benda’ itu. Banyak sangat panggilan yang diberikan kepada ‘benda’ itu. Ada yang memanggilnya dengan nama pelir. Untuk lebih sopan, lebih baik disebut konek. Untuk yang terlebih sopan, adalah baik disebut batang saja. Batang adalah panggilan ‘manja’ kepada pelir dan konek

Pondan, bapuk atau nyah lebih suka berpakaian menyerupai perempuan. Mereka mengenakan bra walaupun pada hakikatnya tetek mereka kecik persis seorang lelaki sejati. Apa nak pelik, mereka memang lelaki pun – cuma sejati je yang entah ke mana dicampak! Ish3. Untuk menutup kehenseman wajah seorang lelaki, mereka mengenakan wig. Untuk ilmu, wig adalah rambut palsu. Untuk yang sudah lama berkecimpung (ceh!), mereka sempat la menyimpan rambut panjang untuk digayakan bagi membuat jantan2 straigth tertarik. Ada yang pada mulanya menyangka mereka itu perempuan betul tapi bila bersuara, memang sah jantan! Haha.

*lari!!

Pondan, bapuk atau nyah boleh dicari di seluruh negara. Kat KL banyak, berlambak, ramai nak mampos – sampaikan nak berjalan pun tersepak kepala mereka. Itu lah gambaran betapa ramainya golongan mak nyah ni. :D Kepada lelaki sejati di luar sana, jangan cuba memberi ‘benda’ itu untuk dikulum oleh spesis bapuk ni. Aku pernah dinasihat oleh seorang bapuk. “Bapuk mempunyai skil mengulum yang tidak ada pada seorang perempuan betul”, kata beliau seraya makan penampar dengan tapak kaki geli geleman tahap Z oleh Pembebel. Aku tidak tahu apa rasa dia sebab belum memberi ‘benda’ itu kepada mana2 bapuk. Aku tidak mahu tahu atau sekali2 beri dan tidak berminat nak tahu atau memberi untuk dikulum. Gila!

Pondan, bapuk atau nyah tidak sedar diri. Kalau cantik tu takpe lah jugak. Agak2 la, kalau aku yang jadi bapuk lagi kiut kot. Wahaha. Bapuk cantik pun orang geli nak dekat lagikan bapuk buruk? Adeh. Mintak simpang. Memang ada yang layan. Kat luar nampak baik, ada juga yang berkupiah – berselindung di sebalik agama. Ada awek tapi layan pondan. Ingat kupiah tu boleh membuatkan orang menelan sahaja kata2, “Mana aku buat? Gila!”. Sori la brader. Kalau dah kantoi, mengaku je lah. Mana tahu lagi ramai bapuk yang nak melanggan ustaz palsu? Cepat sikit dapat penyakit. Terus mampos! Kurang seekor umat Nabi Muhammad yang tidak diakui sebagai umat.

Hati2 dengan spesis pondan ni ok. Bapuk yang makan pelempang tadi juga menambah,”Kalau U pernah beri kulum kepada pondan, memang susah nak lepas. Mesti akan cari lagi bila kehausan”, seraya diterajang kat tengkuk, terperosok ke hujung dunia dan terus meninggal dunia. :D Aku tidak tahu kenapa beliau mengatakan sedemikian. Mungkin betul skil mereka lebih upgraded kerana mereka lebih tahu apa yang lelaki mahukan. Eh, mereka juga lelaki. Ingat tu. Sama juga kesnya kenapa awek2 lawa yang berkasih dengan pengkid. Pengkid juga perempuan. Mereka lebih tahu apa yang jiwa seorang perempuan mahukan. Itu adalah natural. Yang tidak naturalnya adalah melayan kaum sejenis!

Mungkin sudah tiba masanya untuk kita semua bermuhasabah untuk merubah semua ini. Jika di negara luar spesis ini boleh berkahwin secara sah, kita sama2 berdoa supaya di Malaysia tidak terjadi seperti itu. Mintak dijauhi generasi selepas aku kepada bala sebegini. Amin..

About these ads

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

%d bloggers like this: