Pembebel Kembali!

Lama gila weh tak berblog. Last entri tahun 2012 hoi! Mula berblog dulu tahun 2008. Kalau aku istiqomah berblog dari dulu, mungkin sekarang aku dah femes kan? Atau, mungkin juga aku masih dalam lokap skang ni sebab banyak buat entri rasis. Kah3. Percaturan Yang Maha Esa itu Maha Elok dan Maha Tersusun. Dia memberi aku […]

Read More Pembebel Kembali!

Kempen “Saya Pilih Malaysia”

Ini hanya khabar angin tapi tak salahkan aku nak tulis? Heheh. ~ Khabarnya adalah: Satu kempen yang dinamakan “Saya Pilih Malaysia” telah dengan kebetulannya senada dengan seruan PM kita. Skema warna juga adalah biru tua dan putih ibarat gambar dacing. Nasib baik takde slogan “janji Ditepati”. Keh3  Iklan ini muncul pada waktu-waktu perdana di kaca […]

Read More Kempen “Saya Pilih Malaysia”

Ron97 naik lagi?

Di saat ekonomi meruncing dengan harga barangan asas melambung, pihak kerajaan pimpinan Dato’ Seri Najib Tun Razak berjaya “mengurangkan” bebanan yang ditanggung oleh rakyat kebanyakan dengan sekali lagi menaikkan harga minyak Ron97.  Jangan bagi alasan dengan mengatakan minyak jenis ini tidak ramai yang guna. Itu alasan lapuk. Naik tetap naik. Dengan naiknya harga minyak, kenaikan […]

Read More Ron97 naik lagi?

Skim Cepat Kaya

Melayu kita tidak pernah aman daripada menjadi mangsa penipuan skim cepat kaya. Memburukkan lagi keadaan, jika sekali kena tipu tu biasa la tapi ni berkali-kali. Bukan namanya bangang tu? Ada nama lain yang lebih sesuai dari bangang? Sila suggest pada aku. Cara nak cam skim cepat kaya ni kejap je. Ayatnya berbunga-bunga persis seekor mat […]

Read More Skim Cepat Kaya

Gambar pelir pondan

Rilek tuan2. Sebelum mengutuk atau mengata, sila baca ini dulu. Jangan marah aku sebab aku berniat baik. Namun, untuk tidak menghampakan korang yang mencari, aku letak juga gambar pelir pondan kat sini, Tidak kira la pelir ke konek ke. Yang penting ia adalah sama. Kalau nak panggil dengan nama gambar konek pondan pun tak apa. […]

Read More Gambar pelir pondan

Aksi pelir stim dan video melayu

Cuba lihat gambarajah. Betul atau tidak kenyataan bahawa lelaki straight sudah kian pupus pada zaman ini? Muka macho tapi gay/ homoseksual/ lembut. Badan tinggi, dada bidang, tough nak mampus tapi tetek naik. Adeh, sengal. Pakai baju ketat2 pastu jalan melenggang. Rambut panjang entah kan rambut betul atau sekadar wig saja. Cakap lemah lembut bajet menggoda […]

Read More Aksi pelir stim dan video melayu