Gambar konek

Keghairahan pelawat untuk melihat gambar konek aku hadiahkan dengan entri ini. Semoga sampai bebila pun beliau atau sesiapa sahaja tidak akan menjumpai gambar konek yang sebenar. Korang mungkin tidak setuju dengan cara aku tapi aku tahu apa yang sebenar2nya yang aku buat. Mari, kita tatapi gambar2 konek yang dibawakan oleh aku, Pembebel.

Ini yang sebetulnya gambar konek, tapi di’censor untuk mengelakkan pelawat terangsang. :D

Ini pula gambar kepala yang dikonekkan. Agak bodoh tapi boleh lah..

Yang dua ini lagi tragis. Gambar konek bertakhta di atas kepala. Walaupun nampak kreatif, ianya tetap bodoh.

Seterusnya adalah gambar lelaki bergambar dengan konek. Walaupun beliau bukan telanjang dan mempunyai konek sendiri, beliau tetap memilih untuk bergambar dengan konek orang lain. Bodoh dan memalukan sungguh. Kih3.

Amacam? Gembira melihat dan menatap gambar2 konek? Harap korang suka. Korang suka, aku lagi suka. Waahaha.

About these ads
10 comments
  1. uiiisshh… kenapa jadi begini!

    sungguh keji.

    heheheehe

  2. armadrafar said:

    menayang kemaluan org len…
    ibarat menayang kemaluan sendiri….

    ## APE YG BEST SGT TNGOK KONEK ORG?????

  3. Pembebel said:

    Nampaknya ada yang maih tak faham kenapa aku buat entri2 panas sebegini.

    Sila baca.

  4. anakkawi said:

    wahahaha,,,
    sabo aje la..

  5. saiful said:

    Dah boleh dah………
    Bila nak start jual ubat? Buat affiliate skali!
    Huah…….Huah……Huah……….

  6. Pembebel said:

    Wah, kat sini tak bleh. Langgar TOS. Nanti la aku buat kat blog berbayar. Jual ubat kuat. Wuahaha.

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

%d bloggers like this: