Gambar anak Najib sedang berso’SIAL

Seperti yang aku kata, traffic ke blog itu perlu. Penyebaran gambar2 sebegini bukan bermaksud memfitnah membabi buta tapi hanya sekadar memberi pengajaran (lah sangat). :D Apa2 pun, aku mahu pelawat sampai ke blog ini jika mereka menaip keyword gambar anak najib, gambar anak najib bersosial atau gambar sosial anak najib. Anak najib sial pun akan samai sini juga barangkali. Kita tengok je lah nanti. :D

Budak2 ni memang tak sedar diri. Jika begini keadaannya, memang konpem dah campak Islam ke tengah lautan. Bapak pula tidak cukup beri pengajaran. Bapak yang dituduh mengebom warga Mongolia tidak layak rasanya untuk menasihat anak supaya kembali beriman kepada Yang Satu. Natijahnya, teroleng lah mereka dalam arus ombak kesesatan (yang nyata). Somebody please help his son.

*aku bukan nak menjaga tepi kain orang sangat pun. cuma aku mahu traffic. haha.

About these ads
3 comments
  1. hardyweb said:

    budak pompuan pakai kebaya merah jambu tu . cun aaa sial..

  2. Pembebel said:

    Kalau aku pakai tudung pun lagi lawa kot. Waahahaha.

  3. montot said:

    Mcm tu la.. anak abah la katakan.. Atuk tak ade borek & tak ade rintik tapi anak atuk sampai ke cucu tak bleh harap langsung.. Cuma boleh diharap bab jadi lanun darat, perompak berlesen, peragut dara boleh la..

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

%d bloggers like this: